PROCEDURA REKLAMACYJNA
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej zakupionego towaru prosimy Państwa o zastosowanie się do poniższej procedury:
1. Poinformowanie nas o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości mail na nasz adres poczty elektronicznej DZIAŁU REKLAMACJI
e-mail: reklamacje@fortis.wroc.pl
tel.: 696 090 520
2. Wypełnienie protokołu reklamacyjnego (pobierz) i przesłanie go wraz w wadliwym towarem na koszt Sprzedawcy, za pośrednictwem:
* firmy kurierskiej DHL (prosimy o podanie: SAP NR: 12 11 299) lub
* pocztą
na adres naszej firmy:
Przedsiębiorstwo FORTIS Sp.j.
ul. Karmelkowa 66
52-319 WROCŁAW
D Z I A Ł R E K L A M A C J I <<< z dopiskiem
3. Sprzedawca pokrywa koszty zwrotu towarów reklamowanych przez Klientów
4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych wynikających z nieprawidłowego transportu rzeczy, stwierdzonych najdalej do 7 dni po otrzymaniu przesyłki, prosimy dołączyć do paczki lub dosłać listem poleconym spisany z kurierem PROTOKÓŁ SZKODY.
5. Reklamacja złożona przez tych z Państwa, którzy nabywają towary jako konsumenci zostanie rozpatrzona niezwłocznie, maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych, poprzez poinformowanie Państwa o ustosunkowaniu się do niej przez Sprzedawcę mailowo bądź telefonicznie.
6. W przypadku gdy ze względu na okoliczności i rodzaj składanej reklamacji jej rozpatrzenie wymaga sporządzenia ekspertyzy lub szczegółowego zbadania wadliwości towaru, zostaniecie Państwo poinformowani o przedłużeniu postępowania reklamacyjnego.
7. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dodatkowo poinformuje Państwa o spełnieniu świadczenia reklamacyjnego (sposobu dostarczenia pełnowartościowego towaru lub zwrotu gotówki).